- výběr a instalace nového PC
- vyčištění/aktualizace PC
- přeinstalace PC
- výběr a instalace nového PC
- vyčištění/aktualizace PC
- přeinstalace PC
- přenos dat ze starého mobilu
- přenos kontaktů ze starého mobilu
- vyčištění mobilu od aplikací
- nastavení televize/settopboxu
- nastavení wifi
- nastavení tiskárny
- a další
-
Musím vám počítač donést?
-
Přijde na to - některé věci je možné provádět na dálku (přes Rychlého pomocníka, Teamviewer, AnyDesk, DameWare, Kaseyu, aj.), servis můžu provádět i u vás doma (pokud se nejedná o časově náročný zásah). V opačném případě preferuji, vzít si váš počítač s sebou. Počítač mi můžete buďto doručit nebo si jej vyzvednu na předem domluveném místě.
-
Je potřeba zálohovat si předem data?
-
Každá záloha je přínosem, takže odpověď je rozhodně ANO, nicméně pokud nemáte prostor pro zálohování dat nebo zálohu z nějakého důvodu nelze udělat (počítač se nespustí, apod.), pak mohu zálohu po domluvě provést já. S vašimi daty nicméně nakládám jako s důvěrným obsahem, a tudíž neprověřuji kompletnost nebo úplnost vaší zálohy, pokud se nedomluvíme jinak.
-
Potřebuji pomoct s mobilem, ale nemám náhradní
-
Jako dočasné řešení vám mohu zapůjčit některý starší model telefonu - nebude to zázrak, ale dovoláte se a dopíšete a budete na příjmu.
-
Opravujete i mechanicky poškozené počítače?
-
Zatím až na výjimky ne - nemám na to potřebné vybavení a jednotlivé komponenty je obvykle potřeba objednat přesně pro konkrétní počítač nebo mobil. Jsem nicméně schopný po domluvě zajistit i tento typ opravy.
-
Jak rychle zvládnete můj problém vyřešit?
-
Servis provádím vždy v nejkratším možném čase, nicméně stejně jako odpověď na otázku "Jak rychle dojedu z Prahy do Brna?" to záleží na tom, čím pojedete, v jakém stavu bude daný dopravní prostředek, jak ucpané budou silnice a tak podobně, tak stejně tak záleží rychlost mého zásahu na tom, co bude s počítačem potřeba udělat a v jakém je počítač stavu. Každopádně se můžeme dopředu domluvit na vzájemně vyhovujícím časovém plánu.